Jagódki

Jesteśmy Jagódki. W naszej grupie jest sporo chłopców i trochę mniej dziewczynek. Jesteśmy bardzo pracowici i zdolni. Gramy świetnie na instrumentach, ładnie rysujemy, mamy też matematycznych geniuszy i super sprawnych sportowców. Lubimy też dużo i głośno mówić. Często mamy coś ważnego do powiedzenia. A pani Marzenka słucha uważnie i cierpliwie. W naszej grupie jest zawsze bardzo wesoło bo lubimy żarty.

Tematyka kompleksowa: kwiecień

  1. „Obserwujemy pogodę”
  2. „Nasze ulubione książki”
  3. „Projekt edukacyjny „Przedszkolaki dbają o zdrowie”
  4. „Mali ekolodzy”

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze: kwiecień

  1.  Wzbogacanie wiadomości na temat zjawisk przyrodniczych
  2. Rozwijanie rozumowania przyczynowo-skutkowego
  3. Rozwijanie słuchu, głosu, poczucia rytmu
  4. Wdrażanie do organizowania pola spostrzeżeniowego, doskonalenie umiejętności zapamiętywania i odtwarzania
  5. Rozumienie konieczności ochrony środowiska przyrodniczego, kształtowanie nawyków proekologicznych
  6. Tworzenie sytuacji edukacyjnych sprzyjających utrwaleniu zdobytych wiadomości na temat zachowań proekologicznych
  7. Rozumienie konieczności stosowania zabiegów higienicznych dla utrzymania zdrowia
  8. Rozwijanie umiejętności słuchania tekstów literackich

Jagódki upamiętniły Święto Niepodległości- śpiewały hymn, tańczyły tańce ludowe, grały na tęczowych dzwonkach ludowe melodie i oczywiście szły w biało-czerwonym marszu, tym razem wokół przedszkola.

Planujemy, kodujemy, projektujemy z Ozobotem

Ćwiczymy umiejętność kodowania na macie do kodowania w ramach różnych tematów. Wiemy jak działa sieć i czego powinniśmy unikać.

Dzień Drzewa upłynął nam na wesołych zabawach i dał wiele radości.