Jagódki

Jesteśmy Jagódki. W naszej grupie jest sporo chłopców i trochę mniej dziewczynek. Jesteśmy bardzo pracowici i zdolni. Gramy świetnie na instrumentach, ładnie rysujemy, mamy też matematycznych geniuszy i super sprawnych sportowców. Lubimy też dużo i głośno mówić. Często mamy coś ważnego do powiedzenia. A pani Marzenka słucha uważnie i cierpliwie. W naszej grupie jest zawsze bardzo wesoło bo lubimy żarty.

Tematyka kompleksowa: kwiecień

  1. „Obserwujemy pogodę”
  2. „Nasze ulubione książki”
  3. „Projekt edukacyjny „Przedszkolaki dbają o zdrowie”
  4. „Mali ekolodzy”

Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze: kwiecień

  1.  Wzbogacanie wiadomości na temat zjawisk przyrodniczych
  2. Rozwijanie rozumowania przyczynowo-skutkowego
  3. Rozwijanie słuchu, głosu, poczucia rytmu
  4. Wdrażanie do organizowania pola spostrzeżeniowego, doskonalenie umiejętności zapamiętywania i odtwarzania
  5. Rozumienie konieczności ochrony środowiska przyrodniczego, kształtowanie nawyków proekologicznych
  6. Tworzenie sytuacji edukacyjnych sprzyjających utrwaleniu zdobytych wiadomości na temat zachowań proekologicznych
  7. Rozumienie konieczności stosowania zabiegów higienicznych dla utrzymania zdrowia
  8. Rozwijanie umiejętności słuchania tekstów literackich

W tym dniu były śmieszne konkursy i robiliśmy bransoletki. Rozmawialiśmy też o szacunku dla kobiet tych małych i dużych, historii Święta Kobiet i oczywiście było sto lat oraz wiele miłych słów.

Paryż

W tej podróży poznaliśmy najpiękniejsze zabytki, dość dziwne, ulubione potrawy Francuzów. Jednak najbardziej podobała się nam wieża Eiffla i oczywiście pyszne rogaliki, które sami przygotowaliśmy.

Włochy

Zwieńczeniem naszej "podróży" po tym pięknym kraju była wizyta przy "wulkanie" Etna.